02 augusti, 2009

pizza och hela köret:D

jag låg i sängen och funderade på varför min mage lät som en tiger. jag frågade mamma vad det blir för mat och hon svarade kyckling, varpå min mage morrade som ett jävla vilddjur! jag blev såklart rädd och började genast tänka på min stora trygghet; hjärtat! drog upp telefonen och slängde iväg ett samtal och hipsvips hade jag pizza på bordet!:D hur bra är inte de?

fast det var ju såhär att hjärtat var på väg hem från lulet och eftersom dom var i voullerim så fick han ta pizza åt oss:) det satt fint som fan!

jobb om en halvtimme, känns inte allt för roligt..
jag måste dessutom gå på kiosken och inhandla snus, för jag har nog slut.
jag bara springer hela tiden tycker jag. mina hälar ser ut precis som i den där reklamen om krämen för spruckna hälar:S ÄCKLIGT!

nä, en bulla (som jag just kom på att jag glömde bjuda pizzagänget på) och sen iväg.

lääängtar som en galning till exakt 21.15! :D

puss.

Inga kommentarer: