28 november, 2007

Jag är nått på spåren..

ja fick dom här vibbarna i fredags, de var som ett blixtnedslag i skallen på mej och helt plötsligt såg jag allt med helt andra ögon! dock kanske ögon med lite synfel, men det känns som att jag är nått på spåren, nått som jag egentligen INTE vill vara tror jag..
hur som helst är linnea med i min spaningspatrull och vi håller utkik efter konstigheter, och just den här veckan har jag hittat många..

kom hem från skolan efter en hård dag framför datorn, lagade mat åt min svältande lillebror och styvfarsa..dom var hungrig och mamma jobbar..haha;)
sen jobbet..men jag köpte chips på vägen, för det är gott, ja tyckte jag var värd det eftersom jag faktiskt GICK på jobbet idag.. väntar på att room service ska börja och sen greys och sen sängen..

det ringde just, så nu måste jag gå och elda lite så det blir nån värme i huset..
hejs

Inga kommentarer: