04 december, 2007

som en knarkare

min hals är åt helvete, den kommer aldrig att bli sig lik. det känns som att jag har ett stort sår i halsen som aldrig vill läka. jag lovar om man (hur fan man ny stavar det) röntkar(?) min hals om typ ett år komme rjag ha ett ärr där..det gör så förbannat ont att tårarna börjar rinna varje gång jag sväljer..men det är ju det elelr sitta å dregla som ett annat..jaa..
jag får ju inte lite ångest heller..inte lite efter jag kommer ligga nu eftersom ja tänker vara hemma imorrn också från skolan..
jag har fått leka knarkare hela dan och igår..alvedon efter alvedon plus slemlösande hur mkt som helst..jag får leva på te med honung, för det är det ända som rinner igenom min hals..
HOJJA!

jag har iaf hjälpt tobias ihelgen att mpla och tapetsera, men vi fick slita ner några av tapetvåderna för att det var fel i mönstret på dom..så då fick tobias spackla om allt på nytt å sen prova igen..nu är det tydligen klart och det ser tydligen bra ut, men har inte sett de själv ännu, så kan inte säga nå..men målandet gick väl ganska bra, förutom att det inte är såååå noga målat vid listerna vars ja målat..hehe, sånt som händer;)

luleå igår å handlade lite julklappar, men hittade mer skaer åt mej själv;) haha, jag är en hopplös egoist;)

ugly betty om typ en timme och sen desperate housewives, sen sängen..

linnea din fan, var du oxå sjuk imorrn, annars måste ja jobba in så mkt!
hehe

men att hejdå..

Inga kommentarer: