06 december, 2007

Rastlös som in i hvete..

seriöst, jag börjar få åt nerverna känner jag..
jag har inte varit i skolan sen fredag, bara gått runt här hemma och slöat..
visst, skönt de också..i typ 2 dagar kanske, men när jag måste vara hemma en hel jävla vecka är det nästan så jag måste boka tid hos en hjärnskrynklare! jag brukar högst vara hemma 3 dagar i sträck från skolan..men nu står mamma med hagelbössan i dörren vid 7 på morronen och kollar så ja inte far till skolan, jag MÅSTE vara hemma, jag FÅR inte fara till skolan..gud hjälpe mej..

senaste höjdpunkten var i tisdags, när det var ugly betty och husfruarna..jag lever på det ännu..
har som mest bara legat i min säng och spelat zelda..men det går ju på automatik eftersom ja nyss klarade ut det, så ja vet ju vars jag ska gå och vad jag ska göra..ingen utmaning med det hela coh det gör mej ännu mer rastlös..

tjänade iag 350 spänn idag;) det är tur att mina kompisars föräldrar inte ids gå till frissan, bättre dom kommer till mej;) hehe

hojja, julen närmar sig med raska steg..hur hade dom tänkt sig att jag skulle hinna handla färdigt alla julklappar innan dess? HOJJAAA är allt..

köpte chips idag för den som vill veta..gott som fan, haha tjockis;)

pusshejs

Inga kommentarer: