16 december, 2007

trött söndag..

helgen har varit hård;) haha

fredag med en massa folk, hade riktigt trevligt faktiskt, fast jag råkade ha sönder ett av tobias pappas glas:S lördag låg ja bara i sängen, for och hömtade mat från mds och sen sängen igen..jag tror jag ska bli sängliggare, om det nu finns nått som heter det:p

började i panik idag med diverse skolarbeten som måste vara klar snart, plus att jag inte ens har alla julklappar klara ännu..jag hade behövt vara miljonär och kunna stoppa tiden..iaf för en stund..usch, vilken ångest jag får när mina pengar bara rinner iväg..usch :S

kom hem imorse vid 10 tiden, satte mig och gjorde lite svenska..men sen tyckte jag att de blev alldeles för jobbigt så jag tog lillebror i ena handen och madrassen i andra, sen gick vi till slalombacken och åkte madrass;) skit kul faktiskt..sen kom iana dit, men då var vi så trött så vi åkte bara några gånger till, stackars iana som kom typ i oödan då;) haha

känns som att jag inte har något alls att berätta, inget spännande eller nå..
eller iaf inget som alla behöver veta..

nu luktar det mat, pusshejs

Inga kommentarer: