20 november, 2007

Can i have it like that?

lekte flyttgubbe igår. jobbigt som fan å trött är jag ännu..
alla skulle byta rum med varandra typ eller så skulle dom byta möbler så då har vi tömt en hel jävla vattensäng, montera ner den och monterat upp den och slitit i madrassen dit å fyllt den.
hämtade tobias nya säng och monterade ihop den
(måste bara säga att den nya sängen var helt jäkla underbar! jag har sovit som en prinsessa.)
och sen gav jag upp..
flydde till linnea för att göra lite skolarbete. skönt att vi är klar så vi kan redovisa på fredag.
antikens grekland och mytologin..ganska intressant faktiskt.

jobbigt som fan i skolan idag, jag är helt slut!
fast lite kul hade vi;) plus att det var nasigoreng i maten så jag och linnea har ätit 2 tallrikar var, gissa om jag var mätt, är det ännu typ..haha

ugly betty och desperate housewives idag! nånting att se framemot iaf..
gjorde föresten ett sånt där test på internet idag för körkortet..jag fick 54 av 70..
lite bra ändå:P

jag satt och funderade idag på bussen hem..
man är som aldrig nöjd nångång med nånting..
antingen klagar vi på vädret, att det är antingen för varmt eller för kallt.
eller så klagar vi på att vi är singel eller att vi inte är det.
för tjock, för smal eller för rakt hår..haha vissa blir då aldrig nöjd;) och jag är nog en av dom;) ehhe livet är inte lätt..

hejs

Inga kommentarer: