18 november, 2007

Hem ljuva hem, eller så inte....

jag hinner tamefan inte ens komma in genom dörren innan jag måste gå och hämta ved..
jag får inte ens äta först..gissa om min irritation som jag haft sen jag vaknade växte lite.
trött och hungrig och en bråkig lillebror, sammanbrottet är nära.
sen måste ja dessutom plocka disken som garanterat stått sen jag for i fredags. man kan ju undra hur dom ska klara sig när jag flyttar hemifrån, det kommer vara en stig till kylskåpet och skafferiet och sängen..ska man gå nån annanstans får man leka höjdhoppare.. gudförbannat vilka slarvers..

kom som sagt hem för en timme sen från jmk..
har haft rätt så kul hela helgen.. gårdagen spenderade jag och emelie i soffan å käkade chips..gott som tusan;) vid 8 var de slut på slappandet..bara hoppa i duschen och börja fixa sig sen, för eirik och gänget tyckte att vi skulle komma dit, så dit gick vi..kom hem 4 imorse och käkade nasigoreng, drack te och gick och la mej.. vaknade vid 1 och sen har vi nötit soffan fram tills när jag for hem.. mkt givande helg måste jag säga;) inte så konstigt eftersom jag träffat mkt trevligt folk;)

tur att du är så smart och säger att du har en överaskning..klart som fan jag listar ut det;) haha

skola imorrn och jag har ångest..måste kliva upp 6, och jag känner att jag inte pallar det, men sket i skolan i fredags så måste väl fara imoorn då..

johnossi-man must dance

hejs åde!

Inga kommentarer: