14 november, 2007

Duktig är vad jag är;)

lyckades tillåmed fixa limewire på min bärbara HELT själv så ja äääntligen kan få lite ny musik..
har funderat i flera dagar att ja måste sätta in ny musik på mp3n, men de har bara inte blivit av, men nu är den ikopplad å musiken strömmar in;)

jag är helt jäkla slut efter den här dan alltså..
9orna skulle ju komma och kolla på el och sånt, så då var vi tvungen att vara där till 3 och låssas jobba..fast vi egentligen slutar 2..var dessutom tvungen att gå och jobba när jag kom hem så de gjorde ju inte saken bättre..

dubbelavsnitt av greys idag:D fast lite dåligt eftersom ja går och sover efter 10..får se hur fan jag ska orka vara vaken alltså..

kanske blir jmk till helgen, var ett tag sen nu..måste ju försöka mej på piano;) hehe
plus att emelie tycker att hon vill bjuda mej på något, för mitt konto spottar bara ut en hundring å sen är det slut för den här månaden:S gud förbannat att man ska vara så slösig;)

nå men att, hejs;)

Inga kommentarer: