14 oktober, 2010

trosdagtrosdag vilkan jävla torsdag!

aknade innan kribbans klocka ringde, klarvaken! kan bero på att jag har sovit mer dom senaste två dygnen är jag någonsin gjort i mitt liv.. hårt liv.
så jag tänkte att jag snurrar ett varv och somnar om.
trodde jag.
när jag började snurra följde min lilla filt med, som att den var fasthäftad i min kropp. det var den på sätt och vis, av mitt eget svett. mysbruden här! men inget jag kan göra åt..
så jag kastade av mej filtjäveln och stampade iväg till toa. kissade och sen slet jag av mej min svettiga tshirt och torkade av mej själv med toapapper. så gör man om man är lat. traskade tillbaka till sängen igen och kunde sova i två timmar till.

mamma ringde och sa att dom skulle till gve så jag lånade lillebror en stund, jobbigare än jag trodde. ungjäveln springer ju fortare än vad man själv orkar med. sen åt jag 5 tuggor pizza till lunch och nu sitter jag i soffan och skakar med benen.. jag är så jävla rastlös, men jag orkar inte göra nånting. jag försökte börja dammsuga lite här, men det var omöjligt.. svetten pumpade ut genom mina stackars porer.

och jag har inte snusat sen i måndagskväll.
och nån sa "men då kan du ju sluta om du klarar dej sådär länge!"
eh ja? det vet jag väl, har gjort det två gånger tidigare?
hahahah :D piece of cake!
men det är så jävla gott, jag vill inte;)

blodpalt idag..
får se om jag orkar äta en halv iaf.

HEJDÅ

Inga kommentarer: