18 oktober, 2010

klart som korvspad!

herregud, här har jag gått och oroat mej över att jag har mosat ner en annan, för övrigt helt oskyldig, varelse i skoskaften! vilken jävla tur att korvspadet skingrade sig så jag såg ända ner till botten! HAHA ja jag vet ju att jag gärna tar på mej sådana ädla uppdrag, men den här gången var det fan inte jag som trampade! känns skönt att veta att den lilla skalbaggen inte blev varken mosad av min fot eller i min sko.. HA! en zebra är alltid randig! eller nå..

har inget jobb i veckan, så jag tvingar upp mig själv före 10! allt för att inte förstöra dygnsrytmen.
dock innebär det att jag har flera timmar dötid, jag behöver en hobby.
jag har iofs ett litet projekt som jag hade kunnat börja med, men till det måste jag ha tyg, och tyg kostar pengar och pengar är nånting jag inte har allt för mkt av. det kostar att ligga på top!
tur jag har en rik boyfriend;)

nu måste jag klä på mej! tror inte mathilda finner mej särskilt sexig i morgonrock..

HEJDÅ!

Inga kommentarer: