13 oktober, 2010

det är ju som trevligt!

jojajje, kul med sjukdomar!
som att jag inte haft nog vid det här laget?
är det inte det ena så är det tamefan det andra..
för tillfället har jag feber och början på halsont.
nästa vecka är det väl magsjuka och veckan efter det har jag väl lungcancer..
typiskt.

ett bra tecken är iaf att jag börjar vara hungrig!
jag har ätit en macka och en tallrik soppa, igår.

jag funderar nästan på att göra älgkött, men eftersom allt jag äter smakar nsd känns det inte så värt att laga god mat. hade lika gärna kunnat äta fiskbullar (får kväljningar av bara tanken..)
eller så saltar jag helt enkelt en tidning och börjar tugga..

nu måste jag duscha för jag har blött ner hela sängen med svett! sen måste jag hänga upp täckena så dom torkar innan kvällen och fortsätta tvätta resten av sängkläderna.. det är jobbigt.

och det plingade på dörren alldeles nyss!
vilken lycka, mitt paket från hm har kommit, efter 2 månader!
jag beställde kläder därifrån i augusti, sen skickade jag tillbaka en fleecejacka som var för stor och skulle byta till en mindre storlek, det gjorde jag samma dag som paketet kom. IDAG har jag fått tillbaka fleecejackan i rätt storlek.. halleluja vilken snabb leverans!

hejdå!

Inga kommentarer: