26 oktober, 2010

jag är förbannad!

nå så jävulskt helvetes förbannad! och bitter..
vem i helvete ska jag behöva ligga med egentligen?
tro mej, strippstången kan jag! verkar vara en av dom väsentliga meriterna..
att jag vet vad en lödkolv är och att jag har gått i skola för det har ingen betydelse..
ligg med chefen, då får du jobbet!
perfekt slogan för det där skitstället.
jag är äckligt bitter, för det är orättvist.
hade det gått rätt till och dom inte tog in idioter dit istället för mej så hade jag inte varit sur, men nu jävlar hettade jag till ordentligt! äckligt ställe.

men jag ger fan inte upp! jag ska inte dit, men nog fan ska jag se till att ha nånting stadigt och fast innan jul.
förbannat, min vecka är förstörd.

nu har ni nånting att gotta er i..
jag däremot ska gotta mej i älgkött.

fuck you suckers.

1 kommentar:

Jana sa...

var har du sökt? :p