28 juli, 2010

oh ah onsdagspub! eller inte...

jag har fortfarande ca. 100 kataloger kvar att dela ut.. nån har räknat otroligt fel, och det är inte jag! men reklam och sånt är ju alltid roligt;)

idag fick jag nog på dessa ÄCKLIGT FULA skåpluckor som pryder mitt kök.
jag har nu fixat dom a'la sandra! eller ja, annica hjälpte ju också till..
nu är dom iaf otroligt snygga! tacka vet jag väggklistermärken.

nog om det, mer om detta;
annica.. hon är ett fenomen i sig. otrolig är ordet!
likt en katt med 9 liv, reser hon sig efter varje motgång.
inte mer sårad, inte mer trasig, snarare tvärtom.
dej skulle alla ha som vän!
det går ibland ett halvår innan nån av oss hör av sig, men varje gång känns det som att det var igår. inget tvång och inget trassel. vi vet vars vi står helt enkelt. jävligt skönt om ni frågar mej..
tex;
S- men annica, nu ser du ut som en nåldyna i ansiktet!
A- men sandra, nu låter du precis som din mamma...
hahaha det var roligt! 4 månader hade gått sen vi sist träffades..
jag raggade upp henne när hon gick över övergångsstället i limegröna jeans.
som det ska vara helt enkelt, varför krångla till det?

nu måste jag nog beundra mina skåpluckor en liten stund, sen krypa upp på täcket.
ohyggligt varmt här ikväll :S

niiiiite!

Inga kommentarer: