06 juli, 2010

raggarsträng.

ja alltså idag är det varmt! tänkte bara upplysa om det ifall det är nån som inte märkt det..
otroligt olidligt i postbilen måste jag säga. lagomt mkt rövsvett..
och jag kommer får raggarbränna, jag hänger ju ute med ena armen hela tiden:(
jag ska börja köra baklänges ;)

egentligen ska jag springa iväg på stan och köpa present, men först och främst måste jag duscha.
sen antar jag att eftersom disken är lämnad att det är mitt jobb det också..
jag orkar inte ens öppna dörren till tvättstugan.

när ska jag hinna ta det lugnt?
herregud, man är bara hemma när man sover, knappt då..

var förresten i kiruna i fredags.
det sög.
tänk när man var yngre, allt var mkt mer spännande och roligt då.
man var tvungen att spara sitt studiebidrag i flera månader, man var tvungen att leta i en vecka efter nån som kunde köpa ut, man var tvungen att bo på sunkiga vandrarhem och äta max 2 souvasgrejer för att ha råd med inträdet och typ bussen hem.
nu kan jag ta min egen bil, jag har råd att bo på hotell, jag går på bolaget själv, och jag kan äta vanlig middag om jag har lust. hur roligt är det?
nä, man har helt enkelt blivit för gammal för sånt där..

slut på tomsurr.
hejs.

Inga kommentarer: