17 april, 2009

slutkörd.nu

for till skolan imorse, fortfarande i drömarnas värld. satt tre timmar framför en dator och mest bara stirrade på skärmen. sen slängde jag in mej själv och linno i bilen, brassade mot gve med en jävla fart och parkerade våra arslen på manuella. en oscaria slank ner... sen bråttom bråttom iväg på affärer (ska göra pizza till imorrn) sen lämna bilen och sen hem. väl hemma gjorde jag och mamma pizzadeg, sen satte jag mej här framför datorn och spelade sims. jag är helt slutkörd!
törs jag säga vad jag åt till middag? :P

har just insett att nästan alla mina vänner är borta den här helgen :( jobbigt när jag inte står i allas centrum;)

planen för ikväll blir att försöka städa huset en aning, elda lite så det blir någon värme och sen ta det jäääävligt lugnt. kanske om david tänker hålla sig hemma, att jag går dit och dricker kaffe och spelar GH?:P

nu måste jag fixa disken, elda, dammsuga, elda, skura, elda, städa toan..

puss.

Inga kommentarer: