18 april, 2009

skit i ordets rätta bemärkelse..typ?

jo alltså, morgonen började med att jag vaknade typ halv 9, svinpigg! fick dessutom ett sms från mommo som också fyller år idag. sen vaknade hjärtat..vi låg väl kvar i sängen till typ kvart i tio, sen klev vi upp, drog på oss kläderna och sen på ica. kom på att jag glömt lite grejer till pizzan. sen hem till han och fikade, sen for jag hem till mej. jag har lockat håret till promoe, det funkade fint! :D nu kommer jag just från mommo, har ätit tårta och grejer där. började efterlysa min karl, och tydligen har han farit ut med skoterhelvetet och lämnat mej hemma. hm?

på en liten stund ska jag städa toan.

eh, fick just slut sms åde, så alla vet. ring, skriv inte!

läste just att andrasandra gjort ett hjärta bakom örat, jag som skulle göra min kungakrona där..får väl hitta ett nytt ställe, eller tvinga henne att ta bort sin;) hahaha

glömde min present hos mommo, måste fara och hämta den nu.
puss.

1 kommentar:

Sandra sa...

nå är de väl bara att du gör på samma ställe, lite svårt för mig att ta bort min ;) HÄRRMIIISSSS!!! nä jag skoja =) go for it