27 april, 2009

hej mitt i natten

jag har börjat tänka en hel del på det som varit tidigare, dom där små stunderna som betyder hur mkt som helst.. ibland funderar jag hur det hade varit om jag hade gjort annorlunda i vissa lägen och varför jag inte gjort vissa saker tidigare än vad jag gjorde. jag saknar lite av det gamla, det var en helt annan slags trygghet och det var mkt mer enkelt än vad det är nu. jag hade betalat mkt för att få åka tillbaka till dom bra grejerna, typ jag och amanda i kiruna när vi träffade dom där, eller när vi året efter det träffade en bekants bekant som såg till att vi blev runda under fötterna. eller några av mina och A stunder i källarn, har blivit mkt prat mellan dom där väggarna. träffade en i fredags som jag inte sett på ett tag, och bara då började jag tänka tillbaka, allt var som mkt mer spännande då. jag har ett gäng minnen som jag kan spela upp för mej själv när jag behöver dom, både bra och dåliga..beror på om jag vill skratta eller grina ;)

råkade träffa en annan i fredags som inte var lika rolig att träffa, det kändes svinjobbigt att bara stå och andas in luften som den andades ut.

jag hatar att vara vaken på natten, får alldeles för mkt tankar då.
helt onödiga och jobbiga tankar :S
jag hatar att vara djup, mkt lättare att vara ytlig..

älskar dej <3

puss

Inga kommentarer: