17 april, 2009

BU!

joviiiisst..

jag har ett problem, jag lyckas glömma alla mina lösenord till alla olika ställen..jag har typ tre olika lösenord som jag använder, men nu börjar det bli så mkt olika på olika platser att jag glömmer bort vilket som går till vars.. förbannat.

eh nu tänkte jag såhär: om jag ska kunna somna utan att mina ben sprattlar ur sängen måste jag få tag i nå rep och remmar. då kan jag spänna fast dom i sängen och då MÅSTE jag sova. tror att en tycka-om-sig-själv-tröja hade varit utmärkt för mej.

funderar på the, men vi har bara sånt där vanligt äckligt.
dessutom törs jag inte öppna kylen, för det är en pizzadeg där inne som håller på och sväller. den kommer seriöst svälla ut ur kylen och typ begrava huset om jag öppnar dörrn. måste nog skruva igen kylskpåsdörrn så den inte smyger ut inatt. fast å andra sidan, hade jag kvävts av en pizzadeg hade jag dött lyckligt!

okej, nu är det dags för sängen, oavsett om karln är klar med crossen eller inte.

puss.

Inga kommentarer: