10 januari, 2009

wiiih:D

ja har åkt skoter idag i tre timmar, ospårat..mina lår är typ sjukt ömma och min svank är ur led:S blir då inget rull i halmen inatt om vi säger så..eehee:P
haaha

det är något allvarligt fel på mej, imorse när jag hade fikat började det hugga i revbenen som att jag var jättehungrig..men det var jag inte, det gick bra om jag låg ihoprullad som en boll, men så fort jag försökte räta ut mej högg det. vikten dalar neråt och jag är konstant sjuk, någon som kan ställa en diagnos? pratade med doktor ANNA nyss, men blev inte så klok på det ändå, tror inte hon heller blev de..hahaha "-kliar det i ändtarmsöppningen?" creds till anna som försökte låta proffesionell;) hahaha och nej var svaret, så mask är uteslutet. jag kommer dö.

är på väg ner till min man just precis nu med hans frukt, och sen tänker jag gå igenom hans kyl och skafferi på jakt efter något gott, sen vila. om jag inte kommer ihåg fel har han glass i frysen, och chokladsås i kylen:D nu börjar jag dregla.

hejs.

Inga kommentarer: