07 januari, 2009

ja baah ööh?

osvådepåde..

ibland har jag bara lust att skratta åt folk. jag får en sån konstig känsla av vissa människor, jag har bara lust att vara elak, håna dom tills dom börjar gråta, bryta ner dom totalt. tur att man har impulskontroll. det är samma sak som att snacka skit, ibland kan jag bara inte hålla mej! det går inte, orden bara hoppar ur min mun som grodor. det är mkt som hoppat ut som jag har ångrat sekunden försent..men jag är människa jag också.

jag som trodde vi hade skola idag, men de är ju först imorrn:D sköntskönt, fast imorrn är inte nån speciellt rolig dag att börja med efter ett lov. vi har el heeeela dagen:S

ööh, jo.

kl2 inatt fick ja sms av hetkarl, då hade han vaknat..det var så dags, jag låg ju själv och sov då.
men får väl packa övernattningsväskan och fara ner dit ikväll, för jag tänker då sova med min karl inatt, om jag så måste muta min mamma för att få gå utanför dörren.

ont i magen nu, måste vila framför tvn;)

puss.

Inga kommentarer: