14 januari, 2009

eöööh?

- Sandra . säger:
kan du skicka ett sms åt jonas och säga att han ska ringa mej?
- Sandra . säger:
070300****
Emelie säger:
jahaa..haha vart jag slav nu?
Emelie säger:
ååh vänta då
Emelie säger:
hur ska jag skriva de då?
- Sandra . säger:
ring mej/ sandra
- Sandra . säger:
eller skriv:
- Sandra . säger:
ring till din kära giiiiirlfriend, hon vill dej nånting
Emelie säger:
haha nääääää jag skriver hej din bajsapa, ring din fula giiiirlfriiend, hon vill ta dig i tvåan
- Sandra . säger:
hahahaha
Emelie säger:
nu har jag skickat de
Emelie säger:
iiiiiih
Emelie säger:
problemlösaren Emelie är i farten ;D dutterituuttiruuuuuuuuuut
Emelie säger:
ååååh, jag har tråkigt liteövertrött och allmänt hungri, söndersnusar och allmänt illamående. ...
Emelie säger:
jag får ingen leveransrapport från din bajsapa
- Sandra . säger:
:O
Emelie säger:
du har ju nästan ett helt zoo
- Sandra . säger:
ja vet
- Sandra . säger:
fiskar, träd, bajsapor
Emelie säger:
helt underliv ju
Emelie säger:
ahaha, ååh, va jag är sjuuuk. jag sitter och pratar med mig själv igen. HAHHAHAHHA ååh nej jag skrattar t o m högt
- Sandra . säger:
HAHAHA
Emelie säger:
Nanananannananananannanana, åååååååååh. vad ska man göra på dygnet, hade jag varit kille hade jag dragit en handtralla men de är så jobbigt när man är tjej
- Sandra . säger:
HAHAH
Emelie säger:
skrapa nagellack, skrppa nagelackl fyrå fingrar hade abraham och han måla på och han måla på åså gjorde hn så här, klia haka skrubba fötter
- Sandra . säger:
ööööh.
Emelie säger:
haha jaghar gjort en egen låt juu
Emelie säger:
du ska höra den live
Emelie säger:
jag ska bli uppfinnare, problemlösare och låtskrivare
Emelie säger:
awesome, de är jag
- Sandra . säger:
gud vad du nu tomsurrar
Emelie säger:
Jg vet
Emelie säger:
i brist på annat
Emelie säger:
snoppar i min pilla, låt mig bistiga din snorre, åldra din ungdom i grönska, snopparnas snopp är du..

ett väldigt intellektuellt samtal mellan mej och min kära vapendragare emelie;)

Inga kommentarer: