03 januari, 2009

från nyår och framåt.

nyår började hos jonas med jana och emmy, det slutade säkert på något sätt, men det kommer inte jag ihåg. jag kommer ihåg att jag tog på mej jackan och skulle fara hem, men sen är det svart. vaknade på morgonen hos jonas, helt naken. hahaha jag har iaf lyckats få av mej kläderna själv, och låst dörren hade jag också gjort. man kan säga att jag nådde mitt mål för kvällen; fullt ös - medvetslös. har lite bilder, men dom är på kameran som är i mitt andra hem.
jag såg iaf två raketer!

dom här dagarna efter nyår har jag mest bara gått runt som i en dimma, jag kan helt ärligt säga att skulle jag ha blåst inatt hade det fortfarande gett utslag, det är först nu jag börjar känna mej som en riktig människa.

ikväll kommer amanda, och då ska vi brudarna mysa. spela nå spel och basta. och äta chips:D

och på tal om chips, det är jag fan värd att äta, är fortfarande påväg neråt. fast det är kanske inte så bra, börjar tro att det är något fel i min mage när det bara rasar bort kilon:S
men men, det finns mkt man kan klaga på.

nu luktar det mat, ska gå ner och käka, sen glo på mammas nya fiskar som hon köpt igår.
hahah vi har suttit säkert en timme igår och glott in i akvariumet.

tycker om min hun;)

puss

Inga kommentarer: