26 december, 2008

skallebank och bergochdalbana..

just nu har jag så där riktigt jävla bakisont i hela kroppen, känns som att jag har blivit manglad ett x antal gånger..det smakar gammal sprit och järn i min mun och det river i halsen efter den där halva ciggen jag rökte. i min mage bor det just nu små gubbar i olika färger som tror att min mage är ett ända stort vakum som man kan hoppa omkring i..dom sliter i mina inälvor, så magen är aninges orolig, knappt jag får ner nå mat. blev en hård natt i natt, iaf för vissa av oss;) jag är bakis och jag vill dö en snabb och smärtfri död.

ungjävlar från helvetet! varför köper man leksaker som tjuter åt småbarn?:O tänk för fan på storasystern i huset som kanske behvöer lite lugn och ro ibland! oiiiiiiioiiiiiiiiiioiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIOOO skriker den där jävla barndbilshelvetet. snorungar.

nu tänker jag ta mitt pick och pack och gå ner till min favoritkarl;)

puss.

Inga kommentarer: