11 december, 2008

barnis..

två st i värsta femårs trotsen och en i tvåårstrotsen:S gud vad jag inte vill ha många barn..
nu låter de som att den lilla ska börja grina efter mamma, måste muta henne med popcorn..
S-tiiiildeeee?
T-jaaaaaaaa?
S-vad gör du?
T-khättar
S-jaha, men kom hit, spring inte i trappen.
T-joooooooo, kassa! pållen!
S-NEJ! inte inomhus....
T-kassa öppä..
S-neeeeeeeeeejnejnej..
T-JOOOO!
S- tilde, popcorn?
T-äääädu?
S- här nere, kom.
T- mh.
slut på snacket, nu sitter ungen här med popcorn i hela ansiktet, jag kommer bli den bästa aupairen som dom någonsin skjutsat över till USA. hahah

nä, nu har ja lovat att spela skjutabaloongspel.

saknar deeeeeej:)

puss.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag kan lova dig att när jag skaffar barn ska du aldrig få sitta barnvakt åt den, Jag vill ju ha mitt barn tillbaks levande och inte smällfet ;D