22 december, 2008

linno är stoor nu:D

och snäll som jag är har hon fått presenter av mej:D nu ska ja äta lite av hennes smörgåstårta, sen stressa vidare på miljoner affärer..måste alla vara och handla just idag?

sov i nya läggan inatt, mysigt värre;)
har visat mina talanger.....heheheeeee

osvådepåde, jobbat idag, fick en rolig städtur, samma imorrn:S men jag gillar pengar.

okej, bara för att göra det hela klart, ja är inte sur, orkar inte vara det, för isf skulle ja få vara sur förjämnan. det är som det är, och nu får du ta konsekvenserna oavsett hur du har det hemma eller hur du har det med dej själv. ett tips, sluta klaga på andras fel och brister kanske dom slutar klaga på dej? jag kan klaga, för jag kan ta att jag får kritik tillbaka, det är skillnaden. puss om inte annat.

ja som sagt, puss.

Inga kommentarer: