03 december, 2008

okeejokej osv pådeåde..

jag har miljoner grejer att berätta, men alltså det går inte riktigt att få fram det, känner mej som bruden här --> http://leobanan.blogg.se/2008/december/hahaha-omg.html
hahahaha helt sjukt att man kan bli sådär för att man ser sin idol..jisus vilken rubbad människa bruden måste vara alltså..hahahah stackarn..

men att jo, fick sluta typ tio idag:S jobbigt eftersom jag måste vänta på bussen hem som går först 1...baaah.

har fått mina första julklappar nu, eller iaf valt ut dom. jag LÄNGTAR tills jag får dom..haha

och sen saknar ja en annan hetkarl;) måste nog gå förbi en sväng där ikväll, fast har först tusen saker att göra.

slut på tomsnack.

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Haha, inge skitsnack här inte, var bara allmänt bitter. Då gåre lätt ut över andra ;) hoh.