05 april, 2008

gnäll sandra

jag känner mej gnällig idag, för jag har:

  • influensa
  • världens sämsta speed på internet
  • alldeles för svårt att säga nej
  • varit snål och köpt äckliga ica-chips
  • tappat min cola så all kolsyra behagade pysa ut
  • en frisk lillebror, han går mej på nerverna!
  • en elak pojkvän som inte vill sitta på sängkanten och titta på mej medans jag är sjuk...

snön vräker ner, jävla skit väder. tror jag måste gå in i en depression eller liknande bara för att demonstrera hur orättvist det är! nyss var de ju för fan vår, och nu är det så mkt snö att man måste skotta sig ut genom dörren om man vill komma ut för att skotta.

en positiv gerj är ju att jag fyller 18 om 13 dagar! det är ju bra, om jag nu har blivit frisk tills dess. men med min tur är jag väl tvungen att börja äta penicillin lagomt till då, så jag verkligen inte kan få njuta av min nya ålder. gud förbannat.
hejdå.

Inga kommentarer: