06 april, 2008

typ 1 ½ vecka kvar!

jodå, och evelina har lovat att ta det lugnt då, hon vill väl inte ha repris från igår?:P
HAHAHAHA seriöst, hur kom du på idén egentligen?:P HAHA kan inte sluta skratta..
fast jag undrar ju mest hur fan dom fick lös dej därifrån, måste ha gjort ont..hahaha
<--- gissar att du såg ut så här

börjar bli bättre dessutom, måste vara One tree hill, det hjälper mot allt. fick för mig att det vore ju kul att se 1a säsongen också, eftersom jag sett 5an och 4an, i den ordningen.
hur som helt behöver jag nog inte börja med pencillinhelvetet, jag blir nog frisk iaf!


internet är fortfarande dåligt, chipsen är uppätna, dock inte av mej.
men får nog inte gnälla mer idag, det får vänta tills imorrn när linnea bönar och ber att jag ska gnälla lite för henne. det är ju trots allt nästan en vecka sen hon hört mitt gnäll!


nåjo, puss

Inga kommentarer: