17 april, 2008

Big day coming up!

sådärja, mindre än 24 timmar kvar tills jag får göra nästan vad jag vill!
dock inte pierca mig någonstans vars de syns, för då får jag inte äta frukost hemma, haha:D
kom på idag att jag får ju som göra ganska mkt imorgon, tänk att man går från att inte ens kunna ändra grejer på banken utan målsman, till att jag får byta till vilket jäkla betalkort jag vill NÄR jag vill, och allt ändras över en natt! efter imorgon behöver jag inte fråga om jag vill göra något, jag gör det, vill jag fara ut en fredag så gör jag det, och vill jag dra utomlands på en sista minuten är pengar det ända som stoppar! känns förjävla bra alltså..
måste bara fixa det där körkortet någon gång också, då är min lycka total!

börjar dagen med att fara till gve och väcka min kära vid 8, dega nån timme och sen ska ja sätta löshår på en tjej, packa mej in i bilen med linnea i släptåg och dra tillbaka till min kära mamma som bakat tårta åt mej. sen tillbaka till gve, fixa och trixa, äta på kina OCH beställa en öl (vilket jag faktiskt får imorgon) sen får vi se vars kvällen bär.
min kära hade nämligen planerat att gå på studentfest, så ja gissar att han inte kommer hem fören sent, så då kommer inte jag det heller, haha.

kameran kommer att vara i högsta högg hela kvällen, och lördag, när jag gör min premiär på krogen:D haha, så bilder kommer efter helgen, får se om det blev en lyckad fördelsedag eller inte.

One Tree Hill nu, har 1 ½ säsong kvar.

puss!

Inga kommentarer: