25 mars, 2008

oooh sunshine!

vädret är helt perfekt ute idag! känns som att våren är på väg, vilket inte låter helt fel, för efter våren kommer sommarn, och på sommarn ska jag på roadtrip genom tamefan hela europa! typ..är dock nöjd om jag tar mej ner till borås, hehe

påsken har varit helt okej, umgåts med min käääära mamma åde..

känns sjukt skönt med påsklov måste jag säga, men än en gång är loven alldeles för korta. jag hinner inte göra mer än en sak som jag hade planerat. mkt pga att min mamma tycker att jag ska vara barnvakt åt min lillebror så han slipper gå på dagis..så han oxå får påsklov. det värsta är bara att jag måste kliva upp halv sju ifall han vaknar:S kul att man får sova nån gång..

det känns som att alla överallt har börjat få barn, har de nå jäkla mode eller nått?
helt sjukt hur många som har fått barn eller som är gravida. nästan så man blir sugen själv..NÄSTAN.

kul att min lillebror är en jäkla spelnörd..finns inte en chans i världen att jag får ut honom så jag kan få ligga i en snödriva och sola, aldrig i livet.

jag har blivit helt besatt av one tree hill. har laddat ner jätte många avsnitt nu, och mer ska jag ladda ner. jag började kolla 5e säsongen, men sen ville jag se fjärde oxå..fast nu vill jag egentligen se från första början, men känns så onödigt när jag redan kollat 2 säsonger typ..haha tänk att jag fick ihop ett halvt inlägg om bara det, haha

hejs, solen väntar!

Inga kommentarer: