11 mars, 2008

jag har fått seriefnatt, sen ja fick min hårddisk i julklapp har ja laddat ner hur många olika serier som helst! men det värsta är att nu har jag kollat de mesta serierna som jag tycker är bra, och avsnitten kommer bara en gång i veckan..en veckas väntan för 40 minuters lycka..Halleluja!

fick höra av min mamma att jag är beroende av min mobil..sant till viss del, men skulle aldrig erkänna det för henne! hon har bestämt att jag måste stänga av den kl 22 och lägga den i köket, och ja, första natten höll ja på att bli tokig.. jag måste innan jag kan somna, kolla vad klockan är på mobilen, eller skriva ett sms. det är en tvångstanke jag har fått. så idag när mamma sa att jag ser mkt piggare ut(hon tror att man sover dåligt om man har ingång mobilen på natten) kunde jag inte låta bli, bara för att vara tvärtemot, sa jag "men vad kul, känns det bra nu när du fick ha rätt?" var en ganska onödig kommentar, men inte fan ska hon få ha rätt när jag stått och sagt att hon har fel..det var dagens gnäll..

marknad till helgen, diverse saker inplanerade..
bastu hos tobias och pojkvänsfri kväll.
bara brudar, eller iaf inga pojkvänner:P haha

har hunnit ikapp nu i skolan, har bara religiongrejs kvar och engbokrecension:S
får ingen inspiration, och lär inte få det heller för den delen..GAAH!

ska kolla cashmere mafia nu å se om det är något att se på, sen gossip girl och sen sova..

hejs

Inga kommentarer: