15 september, 2010

onsdag hela veckan.....

fel med fredag? jag behöver ta på mig partyskorna och klänning. nu!
jag kommer inte ihåg när jag sist var fin? marknaden? nja, såg mest påklädd ut..
jag vill ha nakna ben och min kavaj och mina ormskinnspumps och massa smink och alkohol i magen! ååååh... ge mej?
kontot säger tyvärr nej.

imorron ska jag dra med mej karln på en visning, kanske vi lyckas köpa oss en wunderbar lägenhet som jag kan ha middagsbjudningar och tjejfester i! hahah eller hoppar över middagsbjudningar, högst te, för jag vet iaf hur man kokar vatten..

måste på tal om det slänga ihop nån jävla middag.
jag orkar inte..

hejdo

2 kommentarer:

Helena sa...

JAG VILL OCKSÅ HA FREDAG!!!! :) och jag vill också att ni ska få en wünderbar lägenhet som jag kan komma och tjejfesta med dig i. HIHI

Snaadra sa...

hahaha håll tummarna! :D