16 september, 2010

im taking the highway above it all..

shiet, blev imponerad av mej själv! tänk att jag kunde stava, på engelska!
höhöh..

fick köra fin-distriktet idag, skönt som fan!
träffade helena i en uppgång och löste ut mina skor och matlåda..
konstigt nog hade hon inte diskat den? jag tycker ju att jag borde få komma med min smutsdisk dit så hon har nånting att göra? hahah
sen träffade jag kusin, som tydligen inte visste att jag jobbade på posten? hmm, sen februari faktiskt.. men alla kan ju inte ha lika stenkoll som mej? ;)
sen har jag pratat skit med evvevevveevevevee..ee.. och sen farit hem.

sitter och väntar på att klockan ska bli 17.45 så jag får fara och kolla på lägenheten!
måste väl äta nån slags middag innan, men det är inte så jävla noga..

imorron kör jag ut posten till porjus, så det blir en glidardag det också!
och om det är väder ska jag hjälpa till med veden på lördag, och sen eventuellt dra en krogrunda på kvällen.. sen ärdet ju då söndag och måndagen är inte långt borta..

nu middag.
hejdå

3 kommentarer:

Helena sa...

HAHA! Jag måste faktiskt få ursäkta mig med att jag knappt varit hemma, och när jag väl har varit hemma så har jag ju legat sjuk i soffan ;) Så därför var din burk odiskad.. precis som allt annat i mitt kök för tillfället. HEHE.

Snaadra sa...

dålig stil helena;) hahahah

Helena sa...

HAHAHHAHA, du är sjuk! "Inte leka med maten". Skäms på dig! ;)