24 maj, 2010

vad hände?

det tog som bara slut.. varför? vad hände egentligen? är det dom tusen missförstånden eller bådas jävla tjurighet som satte stopp för allt? det ända jag kommer på är att det blev fel och vi tog aldrig chansen att reda ut knuten på snöret. varför?
jag menar, det finns INGEN som hjälper mej att sätta in eller ta ut en snus när jag har nymålade naglar, det finns ingen som kan ge mej så bra kritik och ta ner mej från mina höga hästar som du kan. det finns ingen i denna värld som känner mej och kan mej utanochinnan som en jävla årskurs ett bok som du. vad hände?
det finns ingen som kan få mej att skratta när jag grinar som mest, det finns ingen som kan sitta och sjunga skitdåligt och vara stolt över det, det finns ingen som säger åt mej när jag borde tänka om eller när jag borde tänka mer, som du kan.
det finns fan ingen som tar emot mina spyor av skitsnack och självömkan och gnäll och humörsvängningar som du gör. säg vad som blev fel? jag saknar dej..

och det här är inte jag som kryper på mina bara knän och ber att få tillbaka dej, det här är jag som försöker förstå vad jag gjort fel och få nån jävla rätsida på problemet osm jag egentligen inte ens kommer ihåg vad det var..

djupt som fan, MITT PÅ DAGEN!
måste vara fjällsluften ;)

Inga kommentarer: