31 maj, 2010

DU ÄR EN NOLLA OCH JAG DIN IDOL!

jodå, nu ska man tro! drack vin i fredags med mathilda, drog på krogen, kom hem och spydde, klev upp kl 05.50 och drog till flygplatsen. destination sthlm!
bara sådär. från ingenstans. kom på efter ett eller 4 vinglas att jaa, varför inte följa med?
sagt och gjort.
vi gled runt på arlanda i 2 timmar och väntade på boråsarn malin som flög från göteborg. sen drog vi in till staden och började häva i oss lagoma mängder procentvatten. vi satt i en park i 4 timmar och stekte, vi sprang på stan och köpte det vi hade glömt hemma, typ rena trosor! vi åt massor och massor av skräpmat (eller jag iaf) och vi förvandlade oss likt sailor moon på toaletterna på T-centralen.
3 krogar senare, en tunnelbanefest och ÄCKLIGT mkt trevligt folk drog vi till solna, slockna på ett hotellrum, klev upp 3 timmar senare och for till arlanda. där skiljdes vi åt, malin mot gbg och jag + matihlda mot gve.
vi träffade 3 ångestfyllda gällivaregrabbar vid incheckningen som vi hängde efter tills kl åtta på kvällen! det kan jag däremot förklara med att när vi landade i gve efter den hemska flygturen med den garanterat fulla piloten, kom jag på att jag hade mina hemnycklar hemma, inlåsta. min kära karl var i luleå.. så vi for tur och retur till kiruna när vi ändå var ute på resande fot. och jag kan lugnt säga att jag har aldrig skrattat så mkt som igår! hahah så jävla sjukt!

det är massajättemkt mer där emellan raderna, men ingen skulle orka läsa om jag började skriva om allt som hände. jag har haft en grymt rolig helg, och nästa gång blir det fan london!

nu ska jag leva det verkliga livet och gå till diskhon.. det är några där som ropar på mej.
sen måste jag nog ta en dejt med dammsugaren och wcducka toan;)

PUSSHEJ!

Inga kommentarer: