24 maj, 2010

i brist på annat.

jävla bloglovin sluta funka.. vad ska jag göra av min dag om jag inte kan snoka runt?!

jag har plockat undan alla fjällsgrejerna, jag har tvättat kläder, jag har plockat undan lite prylar..
JAG ÄR I BEHOV AV EN HOBBY!
får iofs penkisar imorrn, då ska jag minsann sysselsätta mej ordentligt!

justja! tattoooooo imorrn.
nice som dom säger, dom som kan.

annars ligger jag mest här i soffan, som alla andra dagar den senaste veckan..
vem vill vara min kompis?
tror jag måste hämta caddyn och blåsa till porjus, min emmy behöver bjuda på kaffe känner jag.

i övrigt är det väl gaaanska lugnt på den här sidan av stan.
tråkigt att båda mina vänner är på semester.. hahah måste seriöst lägga ut kontakt-annons..

jag känner att det mest bara blir svammel är, så hejdå.

Inga kommentarer: