19 september, 2009

ovanlig lista?

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
Iana

Vad står det?:
jodå :)

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
Morsan

Vad står det?:
Du ska inte köpa nån färg idag. vi köper på fredag istället

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
jgnda ajagmdmtajm

Vad står det?:
jaha:) man ska till gve vid 10 typ kan komma förbi med dom då. ring och påminn mig innan 10 typ? :)

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
läser i metro nu på bussen och så står det såhär: 'okänd förövare jagas av polisen..' hahaha, låter det inte lite dumt? dom vet ju inte vem dom jagar! hahaha. ;'D

Vem har skrivit det?
Mathilda

Från vem har du mest meddelanden?
Hjärtat skulle jag gissa?

Från när är ditt äldsta meddelande?
vet inte riktigt, min telefon har varit vattenskadad så ingenting är riktigt som det ska.. men ifrån slutet av maj, början på juni nångång.

vem skrev det och vad står det?
Parfa 2, det kanske jag har ;)

Vad står det i ditt översta meddelande i utkast?
skjutskringad

Till vem skickade du det?
ingen, erik sa det.

Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkast?
adolf handla jude på ica nazi

Till vem skickade du det?
ingeeeeeeen

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
blunda och dröm att jag håller om dej, för det gör jag :* nu har jag fixat extranyckeln iaf..

Vem har skickat det?
hjärtat :)


det är ju som roligt med listor, eller inte.
men vad gör man inte för att få tiden att gå?

Inga kommentarer: