28 september, 2009

imunförsvar köpes?

fel att få vara helt frisk? jag kommer helt ärligt inte ihåg hur det känns att varken ha ont i magen, snora, hosta, vara trött osvosv.. jag är fan konstant sjuk, det är alltid nånting.. eller så är jag bara gnällig och känner efter för mkt;)
blev dessvärre tvungen att fara från jobbet, jag orkar helt enkelt inte bädda sängar och städa idag. men vilodag idag och imorrn, sen är jag fitforfight igen!

HAHAHHA!! jag är i chocktillstånd. HUR och VARFÖR är det ända som snurrar runt i skallen.. hahaha ja fyfan, man slutar aldrig att förvånas.. haha kan endast garva;)

justja, jag har råkat spendera lite pengar i fredags, och jag har köpt rosa för en hel livstid!
en rosa fleecejacka, ett par rosa trosor, och ett par gråa underställsbyxor med rosa sömmar och resår.. sen upptäckte jag att min bh var rosa, och insidan av mina skor och är det. tillslut såg jag bara rosa när vi var på stan. jag har fått tjejsjukan! hahah överkonsumtion;)

hem idag och sova i egen säng. det är ett tag sen kan man säga..
och dricka kaffe med emmy imorrn om jag är bättre..
vi har liiiiite att skvallra om nu! tänk att man kan missa så mkt bara för att man inte är i byn på några veckor. hahah

en kopp te, och sen under täcket tills hjärtat kommer hem och vi far till porjus:)
puss

Inga kommentarer: