05 september, 2009

japp.

glepan är snart helt oöverkomlig.. och fort gick det.
synd, men jag blir mest bara irriterad ändå så..

jahapp, kanske blir det ännu ett syskon ikväll/natt.
just därför får jag och lillebror spendera lördagskvällen här hemma.
bah.

själv mår jag betydligt mkt bättre nu, fast magen ändå envisas med att krampa ihop sig så jag knappt orkar andas.. men det löser sig;)

jag är faktiskt lite besviken.. faktiskt.

borås på tisdag, gissa om jag längtar!:D
FAN vad skönt med semester, helt underbart.
dock tråkigt att det betyder en HEL vecka utan hjärtat:(
tur att emelie också kommer gråta sig till sömns, då är vi ju iaf två om det! hahaha

nä, nu ska jag faktiskt lägga mej i sängen och glo tv eller nå.
fast jag hade ju velat göra nå roligt.
nåmenatt puss.

Inga kommentarer: