30 januari, 2008

Javisst, man tackar..

vet du vad? dra åt helvete! det är det ända jag vill säga åt dej förbannad jävla piip..

sådärja, ännu en dag avklarad, men de två värsta är ännu kvar:S
vettefan hur jag ska klara av de, men har som inget val riktigt..
gudförbannat är så jävla irriterad..

andas djupt, och räkna till 10..
GAAH!!

blev rejält grundlurad idag alltså, fick panik..
en sa åt mej att jmks marknad inte är fören nästnästa helg, och jag trodde att den var nästa helg, så jag har planerat med en massa folk, och mathilda kommer tillåme från borås, och jag tänkte att hon redan hade boka tågbiljetter osv, PLUS att jag hade lovat min moster att ta hand om hennes hund den helgen som han lurade mej att marknan var..fan va arg jag blev, hahaha

om några sekunder tror jag att jag blir arg, känner mej så gudförbannad..trodde fan inte att de fanns så jävla egocentriska människor..fyfaan..

snart är det helg, fast igår var de ju länge kvar till helg, haha förvirrad:P

pusshejs

Inga kommentarer: