17 januari, 2008

heja 2008!

har inte direkt idas uppdatera, för jag har inte haft så mkt intressant att berätta.


men nu har jag däremot planerat halva mitt år:D
och det ser ut som att 2008 kommer bli det bästa året! iaf för mej!
först är det vintermarknad i jmk, vilket alltid är en höjdare!
sen bär det nog av till borås på sportlovet, med en liten avstickare till DK.
efter det är det 18 år som gäller för min del, och körkort efter det.
det blir nog en och annan festival också skulle jag gissa.
måste nog jobba ganska mkt också, för det är en bulgarien resa planerad i augusti med ett helt jäkla gäng! ser ut att bli bra än så länge:P

jag kollade på i huvudet på gynning i tisdags, och har just utsett det till mitt favvoprogram!
hon är ju så brutalt ärlig och så sjukt korkad ibland så man måste ju bara kolla, ett program precis i min smak!:D för nu när ugly betty bara har ewtt avsnitt kvar för den här säsongen måste jag ha nått annat att kolla på. men det skulle ju börja nån ny serie på 5 på tisdagar, Gossip Girl, det verkar också som ett program för mej:D

nu måste jag nog slita mej från datorn och göra en engelska bokrecension på typ 3 sidor..problemet är bara att boken inte ens är 200 sidor lång och teckenstorleken är typ på 16.
känns tungt, helst när den ska vara inlämnad imorrn och vi har haft ungefär sen oktoberlovet på oss att skriva den:S fyfaan..

pusshejs,

Inga kommentarer: