10 februari, 2015

Vad gör man när man klantat till det såhär ordentligt som jag har gjort? Vad gör man med den här ångestklumpen i magen? Och vad gör man med dom söndergrinade ögonen?
Man får inte gräva ner sig tydligen. Man ska försöka se det positiva i allt och man ska försöka gå på som vanligt. Men det är inte så jävla lätt när ångesten gör att jag slutar fungera! Jag har för det första varit utan mat och vätska i nästan två dygn innan jag kunde äta igen, pga ångesten. Jag har tack och lov fått sova inatt men förra natten var hemsk. Hur hanterar man det faktum att man sårat och gjort illa en annan människa, som man egentligen älskar, så pass mkt att det är oförlåtligt?
Grejen är den att jag vet precis hur jävla ont det gör och vara den andra, jag vet precis hur värdelös och liten man känner sig. Ändå gör jag samma sak, precis samma jävla skit som personen gjort mot mej! Fyfan, jag borde ha stryk..
Jag har dessutom druckit i tre dagar innan allt det här, det hjälper ju verkligen ångesten nu..

Det här kommer min psykolog att gilla! Synd för henne att hon inte jobbar som dom gör i typ USA, då hade hon sett dollartecknena! Haha jag är en guldgruva just nu för dom som vill studera en trasig själ och reda ut en trasslig hjärna;)

Nä fyfan, man måste använda hjärnan innan man tar beslut. Det går inte att hålla på såhär när man ska låtsas vara vuxen med ansvar. Det är så jävla respektlöst, elakt och äckligt att göra det jag har gjort  mot en annan människa. Faan..

Det är iaf tur att jag har både vänner och familj som kan hjälpa på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer: