11 augusti, 2010

förbannat...

som en jävla mara springer den där förbannade fittan runt i min skalle, dag som natt.. jag undrar om DDFF utövar någon slags vodoomagi på mej? jag blir hursomhelst jävlart galen, och mina tankar förvrids så jag tillslut inte vet själv vad som är vad.. det här kan bara sluta dåligt om inte DDFF försvinner ut ur min skalle! jag vill inget hellre än att slippa se ansiktet på människan varje dag, jag vill inget hellre! jag kommer bli schizofren innan det här är klart.. och min nyfikenhet kombinerat med det här, det kan orsaka katastrofala följder! jag har tamefan konstant ont i magen pga av DDFF.. jag är livrädd att någon ska sprätta av den lilla tråden jag balanserar på! händer det så kommer det göra lite ont när jag landar har jag en känsla av.. DDFF..

så, nu vet du vad som rör sig i min skalle om du missade det i förrgår..

Inga kommentarer: