19 april, 2010

vem behöver en superdiet..

..när det finns magsjuka?
lyckliga gatan! två dagars jobb upp i rök, och födelsedagsfika likaså! jag är verkligen glad..

i lördags hade jag iaf fest för mej, och jag hade grymt roligt!
det var skogshuggar-tema och faktiskt var nästan alla klädd därefter..
det började dock bra, med att linnea som hade smörgåstårtan och spelen och några av dom inbjuda kom ungefär 1 timme och 15 min sent.. jag är dock inte förvånad, det var en kvart tidigare än vad jag förutspådde iaf! ;) hahah så kan det gå, dom kom iaf, och jaa alla andra då..
efter pulkåkningen spårade det tyvärr ur för min del, jag har liksom tappat bort minnet där nånstans efter vägen;) men å andra sidan, vem vill komma ihåg sin 20års dag?:P hahah

jag har iaf fått ett spel i present av superduon evve och lisa, smörgåstårta av linno+karl+mamma, massa hjälp och bidrag till festen av mathilda, emmy, mamma och hjärtat, en champagneflaska som jag absolut inte kommer ihåg vad den smakade!
har även fått en tatueringstid av hjärtat! :D
men jag har som sagt inte haft någon direkt komochfikafödelsedagskalas ännu, så jag får mina andra presenter då, av dom resterande familjemedlemmarna;)

nu ska jag gå och tvinga i min stackars 21åriga karl lite vatten, undra om han vill bli matad..
och lite blåbärssoppa;)

PUSS!

Inga kommentarer: