23 april, 2010

Helvete.


Jag försöker förändra mej hela tiden, jag försöker förbättra mej och göra rätt, hela tiden! Så fort jag får kritik om hur jag är, hur jag beter mej eller vad jag gör, så försöker jag göra förbättring! Men jag får då inget diplom för det, snarare mer kritik! Jag tror man tänker att det går att forma henne, så varför sluta eller vara nöjd om man kan få ännu lite till som man vill ha det? Nä, nu har jag tryckt undan bitchen i mej allt för länge. Och för många har trampat på mina tår.. Nu blir det förändring, fast på mina villkor.

Det sägs att det lönar sig att vara snäll, ha tålamod och att skit går igen. Mitt nya tankesätt är det som inte dödar dej gör dej starkare, slå först fråga sen och skrik första gången så slipper du tjata.

Nu sitter jag på bussen till porjus, jag ska arbeta igen lite av det jag varit sjuk och umgås med folk. På söndag är jag lovad palt av mamma! Jag längtar..

Ursäkta för bitchinlägget, men jag måste också spy ut min dynga ibland;) puss!

Inga kommentarer: