08 februari, 2009

tackochlov, den är äntligen slut.

så var marknaden över, och imorrn återgår allt till det normala.

typ.



hände en rolig grej igår, måste ha fått nå i mitt vinglas, för helt pltsligt vaknar jag upp hos jonas, har ingen som helst aning om hur jag kommit hem, det är bara ett svart mörker.

var tvungen att fråga folket, så nu har jag en halv bild om hur det hela gått till. tydligen har jag ringt från jessicas telefon till jonas och sagt att jag ville hem, sen gått till emelies lägga. vad jag gjort här har jag ingen aning om, så jag blev tvungen att ringa jana, och hon berättar: "när jag kom in i lägenheten hörde jag att nån var här, men ja hittade dej inte i köket, så jag öppnade toa dörrn, och där satt du med byxorna vid knäna. du sa att du var full. sen har du ramlat omkring och snubblat, sen for du ut." så tydligen har jag då varit hos emelie, sen kom jonas och hämtade mej, och imorse vaknade jag upp hos jonas med en fråga i skallen, vad i helvete hände igår?

nu är ja iaf hemma, och välbehållen, känner att jag hade behövt en dos av oth..

puss.

Inga kommentarer: