16 februari, 2009

måndag igen:S

helgen har varit heeeelt i min smak;) mkt mys med karln och lite vin och god mat.

OCH lite gh, som jag förövrigt var bäst i, FAST jag var i fyllan;) slog både emelie och emmy..haha jag är bäst, ja är bäst, jag är bääääst.


TÖNT!


vaknade imorse vid 6 när jonas larm började ringa..jag insåg då att jag höll på att frysa ihjäl, eftersom han har haft fönstret öppet:S tur att han frös lika mkt som jag, då stannade han kvar under täcket tills jag hade somnat om;) fast när jag vaknade igen vid 9 var min näsa som en isbit och min karl på jobbet. det var bara kliva upp..


kul, ännu en vecka jag får spendera själv på nätterna:S


nä, måste göra nå vettigt, typ spela sims, eller gå och städa.


puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN UPPDATERAAAAA DIN BLOOGG FFSSS <; / jananalknaldkn