14 juni, 2010

jomantackar!




så var ännu en helg över. eller rättare sagt, en hel vecka som bara svicha förbi..
mina fina tog studenten och gick bal och var full.. tro mej, det är ett heltidsjobb! tilloch med för dom som bara är anhörig ;)
har kört minst 60 mil i veckan, fram och tillbaka mellan jokkmokk och gve.
men vad gör man inte för sina vänner? ;)

fredagkväll hade vi tjejmys, med MILJONER olika godsaker. vi kollade två filmer och surrade lite skit. skumt att göra det en fredagkväll, jag som brukar vara full.. mysigt var det iaf! lördag åt jag och kribban palt hemma hos mamma, sen gjorde vi inte ett skit! och igår låg vi i sängen halva dan, åt mat från dannes, terroriserade dom som var bakis hos linus, kaffe hos linnea, och sen ännu en film innan läggdags. usch, vilken lugn helg!

hahaha halv 5 imorse klev jag upp och skulle dricka vatten. på vägen till diskhon petade jag mej i näsan så jag började blöda näsblod. hur lyckas man? sen la jag mej i sängen, och varje gång jag hostade strök kribban mej på ryggen, typ för att trösta mej.. hahah fan vad jag skrattade!

har lite disk att göra, sen duscha och sen fixa nån slags middag. har en svältande karl hemma snart..
kanske jag tittar när stjärnorna ska solfilma deras bilar sen;) fast linnea är ju som proffs, så det blir nog inte så underhållande som man kan tro..

det blev långt och jobbigt att läsa.
PUSShej

1 kommentar:

Kat sa...

Alltså ja att vara anhörig till de som tar studenten är fan sjukt krävande ;P

Förresten, har en snygg bild på dig på bloggen!