13 januari, 2010

nej tack!

du, kolla dig i spegeln.. du kan se ett och annat intressant i den. TILLEXEMPEL hur DU har förstört och hur DU beter dig värre än mej. NEJ TACK, dra helvete. one strike, and your out.

oooh härliga dag, börjar med en otroligt jobbig tanke som retar gallfeber på mej! helst av allt hade jag bara velat sitta och spy ut allt över dig och din omgivning. jag tror jag måste gå till david och snacka skit tills det börjar lukta ur munnen. jag behöver få ut det innan jag blir komplett tokig och gör något drastiskt..

jahapp, marknad om en sisådär 20 dagar :D
mina planer? har inga alls förutom att hälla ner diverse alkoholhaltiga drycker i strupen.
det låter som en otroligt bra plan!
nationalhelgen måste firas på rätt sätt, annars är det fel;)

nu måste jag tvätta lite lakan, back to hemmafruandet..

Pösspsuspsjuspuspssdabgqbgahg

Inga kommentarer: