26 oktober, 2009

förbannat nå så jävulskt..

förut var sommarlovets sista vecka alltid fylld med dödsångest inför skolhelvetet med allt vad det innebar. nu var veckan före sommarlovets första vecka också fylld med dödsångest, fast pga att det var veckan före första veckan på det vuxna livet. förbannat vad jävligt.

på tal om det, fel av arbetsjävlaförmedlingen att svara så jag kan få en tid för ett möte. hallå, jag behöver ett jobb här!? om inte annat behöver jag gå med i a-kassan, och något slags fack..tydligen behöver man betala, förutom tv-avgift som jag åkte på, typ 500 spänn för att dom ska kunna hjälpa en OM och KANSKE och NÄR det behövs.. typ aldrig. förbannat så jävligt!

förövrigt håller mina lungor på att vändas utåin. sån jävulsk slemäckelhosta.. slut med tjyvrökandet sandra.

nu ska jag börja fundera på att klä på mej. endast fundera, mer orkar jag inte än på en timme. sen blir det apoteket och sen hem med 1-bussen. måste rädda en sjuk mamma i nöd, och klippa en tants hår..

hjärtat, jag vill vara med dej ungefär jämt.
bo under min säng är du snäll?:)

Inga kommentarer: